Wednesday, September 7, 2011

aku menulis lagi


Dah agak lama aku x updated blog ni..ase mcm dah betahun.bukan sengaja xnk updated tapi aku sibuk bebenor ngn keje bagi netbuk kat budak2 skolah ni..alolo xkn korang xpenah dgr kot pasai kerajaan ada bg netbuk di bawah inisiatif kementerian komunikasi dan multimedia 2..so bz la aku kene turun merata2 negeri d semenanjung ni utk bagi nb ni..mcm2 hal jadik ms bg netbuk ni..ada mak bapak yg hangin biler anak dorang xdapat..ada lak yg dapat tapi kene snatch tgh jln ngn mat gian, ada plak kes cikgu2 yg sombong xnk membantu sbb tu bukan keje dorang katanya tp bukan semua la cuma ada la yg kerek dua tiga kerat..atoiyaaa senang citer mmg byk pengalaman idup aku dapat sepanjang ikut distribution netbuk ni..

sesampaikan nk updated blog pon xdapat..jgn kata nk updated blog..aku nk mkn pon kdg2 miss sbb terlampau bz..biler dah keje ni baru ler aku tahu mcm mn susah nyer nk mencarik duit..dulu klu nak duit mintak je ngn mak ayah..skrunk hah ambik ko..carik le sendrik..dah tua camni xkn nk mintak ag..kn kapak lak naik atas kepala sbb kene baling ngn mak bapak..hihi..walau pon penat yg teramat sebenar nyer ms ikut distribution ni tapi ada gak yg besh nyer..sbb dapat kenal negeri org..dlm seminggu aku ase dua tiga negeri aku turun..dari kl ke perak pastu kedah pas2 johor..kdg2 kelantan pastu naik ke terengganu n pahang..then pusing balik p perlis..senang citer klo setakat semenanjung mesia ni mmg dlm tgn la xpyh nk pakai gps plus ngn gebang je lebih ni pdhl org len drive..aku bahagian tido je kat belakang..hihi..

so ni jela aku nk gebang arini sbb aku dah nk balik keje..updated pon dekat opis ni..klu tercekup ngn boss xke naya..hopefully dapat la kiter jumpa len kali yea 2 pon klu ada rezki n jodoh..pd adik2 yg menerima netbuk dari kerajaan tu tolong la jgn jual dik..korang godek2 la perisian dlm tu..blaja la menaip ke aper walau pon korang xmampu nk bli brodband..xrugi korang blaja sbb skrunk ni dunia IT, student darjah 1 pon dah ada assignment sekarang..so guna lah aper yg diberi ni dgn betol semoga is dapat memberi manafaat pd korang...ahhhh semputt sbb panjang sgt dok membebel..so guys c u next time..adiosss :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...