Wednesday, January 20, 2010

citer lama


(hoho..cumil x cincin fasha sendat???jgn jeles uolss..saje2 nk letak jek..ngeeh3)


Actually i dunno wat 2 say in tis blog cos aku dah post citer lawak last wik but bcos of sum technical error yg aku sendri create tt aticles xleh publish..hmm arini kt opis xramai org sgt keje pun xde..so sempat la aku nk publish raticles ckit..

Dulu aku ni study kt uitm..masa diploma uitm mmg dah sediakan hostel tuk kitorang dari part1 sampai part6..thanx 2 uitm.aku rase klu bdk2 "u" mmg tau mcm mn environment n feeling masa dok hostel..borim kan???aku ni jenis pemalas 2 minggu nk exam baru aku study sampai nk pecah kepala..so aku nih byk sgt2 masa terluang..hehe

Nak tau aper kitorang wat time borim????i guess everybody yg umoq sebaya aku pernah main benda nih cos benda ni femes wooo time "u" dlu..kah3..klu korang pernah main masa dok hostel @ umah sewa 2 bg la feedback ckit tau

antara yg femes games dolu2 tapi ni tahyul campur mistik ckit jus 4 fun..bukan niat nk syirik aper tau..just isi masa terluang lps balik kelas..

1. main spirit...hmm xkn korang xpenah main kot ala yg ada home, back, pastu huruf2 a-z tu la..kiro nyo permainn panggil antu la..tapi guess wat aku rase antu 2 btol2 dtg la sebb bila panggil tangan kitorang gerak ngn sndri tau..biler aku tanya mmber sume cakap xde yg gerak..so wat do u all tink???kitorang main jap jek takut beb...antu 2 siap gtau nama ag..terus kitorang anta antu 2 balik umah dia..huhuu

2. tanya anak baper orang guna rantai emas ngn cincin...hahah dis one i like..anak aku sampai 1 bas rantai 2 pusing tau..4 guys yg x penah main..senang jek main ni..korang masuk kan cincin kt rantai wat ala2 loket pah2 korang baca bismillah3x n selawat 3x..tunngu r rantai 2 gerak..klu rantai 2 gerak lurus mean tt korang dapat ank pompuan..klu rantai gerak pusing bulatan korang dapat ank laki..tapi pastikan kipas d tutp yea..aku x caya sgt nih tapi ada gak mmber aku yg xgerak lansung..kecian...isk3

3. tanya nama bkl suami...yg ni pon aku suka sbb aku gtl ckit kot..haha..yg ni sama mcm main spirit tadi..korang tunggu pah2 tgn korang akn gerak sendri utk eja nama bakal suami korang..yg aku punyer x jadi sebb otak aku kosong x pk pon nama saper..tiba2 jek kuar nama cam org somalia..sume gelakkan aku time 2..tapi mmber aku da jgk yg jadik..aku rase sbb diorag dok pk nama balak diorag jek kot time main benda nih..kalu korang brani cuba la..

4. tilik tangan..yang ni syirik..tapi masa 2 aku muda ag..akai pon separuh ag..hmmm..kisah nyer mmber aku sorang ada yg pandai tilik tgn cos dia ckp dia blaja ngn saper nth..tapi x pecya sgt cuma aku tau yg mmber aku nih mix blood cos mak dia chinese..ramai gak yg p menejum ngn dia tau..aku pun slh seorang..hehe..mmber aku ckp aku nnt tua kaya...hmmm kaya ker umoq dah tua tapi x kaya pon ag aku nih..haha..pah2 dia ckap aku x pernah bercinta ag time 2..pandai plak minah 2 teka cos time 2 mmg aku xpenah ag bercinta..but d best part yg dia gtau aku ialah aku ni akan kawin ngn boypren aku yang no.5...sekarang ni aku baru 4x pts cinta..haha..means tt aku kene tunggu yg ke5 kot..wallahualam..aku pon x cy sgt..tapi mmber aku nih pesan supaya aku jgn bagi org lain tilik tgn aku dalam masa 5thun klu x nasib aku akn berubah..after 5yrs tiba2 da plak sorang mmber aku time degree yg amik tgn aku n tlg tilik tanpa d suruh..yg ni lg extreme sampai terkedu x tdo mlm aku dbuat nyer..dia leh ckap aku ni pendek umoq..huhu..dia ingt dia Tuhan ke aper..aku x pecaya tapi kdg2 takut jgk..klu korang jadik aku aper persaan korang agak nyer???????

Sekian la saja..ada byk ag permainn yg besh time u..selain main permainn yg bangang kat atas.. aku ada gak join netball wakil universiti..tapi time borim 2 la games nyer..klu korang penah main gak just send me ur opinion..games ni just for fun cos im sure half of us pernah main..kan???kan???

1 comment:

  1. p'mainan no1&3 ak xbrani xbt..n xpenah bt...no.2 hehehe...im 1 of ur geng men 2 kut..hahahhaa....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...